Doelstelling: meer auto’s verkopen
Emil Frey is in de Automotive branche één van de grootste dealerholdings van Nederland. Hayona kreeg de opdracht om voor de merken Peugeot, Renault, Citroën, Hyundai, Dacia en Honda een website te maken waar klanten de beste deals kunnen vinden voor het kopen of leasen van een auto. Voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto voor een scherpe prijs, is de website Sterke Actie de plek waar je moet zijn.
Strategie en aanpak
Op de website Sterke Actie draait alles om conversie. De bezoeker moet een optimale gebruikservaring krijgen. Veel mensen die een nieuwe auto zoeken beginnen hun klantreis op een smartphone. Mobile-first is daarom het uitgangspunt. Het platform moet de juiste merkbeleving bieden en het moet eenvoudig zijn om een offerte aan te vragen.
Omgekeerd moet het voor de autodealers ook eenvoudig zijn om acties te beheren en nieuwe modellen toe te voegen. Een WordPress omgeving gekoppeld aan krachtige beheertools om acties te configureren en leads op te volgen biedt de dealers alles wat ze nodig hebben om meer auto’s te verkopen.
Conversiegerichte campagnes en zoekmachine optimalisatie maken het geheel compleet. Iedereen die in de regio’s van de deelnemende autodealers op zoek is naar scherpe aanbiedingen voor een nieuwe auto zal de website Sterke Actie tegenkomen.
Neem contact op voor een kennismakingsgesprek.