De afgelopen drie maanden heeft Hayona in samenwerking met Axendo gewerkt aan de nieuwe actiesites van de Evangelische Omroep (EO). Meer dan een derde van alle bezoekers van de EO actiesites maakt gebruik van een tablet of smartphone. De nieuwe actiesites hebben een responsive design gekregen, waardoor ze op elk apparaat goed te bekijken en bedienen zijn.
Ontwerp van de sites
De nieuwe actiesites voor de EO zijn gebouwd op het Umbraco Open Source CMS en hebben een koppeling met het administratiepakket UIS. Er is kostenefficiënt gewerkt door voor één vast stramien te maken en gebruiken voor meer dan acht verschillende websites. Toch heeft elke website wel zijn eigen look en feel door het gebruik van andere kleuren en foto’s.
Meer verbeteringen
Bij de actiesites draait het om resultaat, dit is bij de nieuwe actiesites te zien aan de grote conversieknoppen en de betere cross-selling mogelijkheden. Daarnaast zijn er nog meer verbeteringen doorgevoerd op de nieuwe actiesites, zoals implementatie van de nieuwste versie van Google Analytics en meer mogelijkheden rondom e-mailmarketing, fondsenwerving en A/B-testen.