Bij Human Inference hebben in de afgelopen tijd een aantal ontwikkelingen plaats gevonden op het gebied van online marketing. Hayona heeft samen met Human Inference gewerkt aan het succes van deze ontwikkelingen.
Adverteren op Bing
Aan het begin van dit jaar is gestart met adverteren op Bing. Dit heeft er nu al voor gezorgd dat er veel meer bezoekers naar de website zijn gekomen. Bing is minder populair dan Google, maar de concurrentie onder adverteerders is erg laag. Dit zorgt er voor dat de campagnes zeer kostenefficiënt zijn.
Posities in Google
Naast de advertenties op Bing, scoort de website cim.neopost.co.uk steeds beter op het gebied van SEO. De eerste top tien positie is al behaald. Wanneer er wordt gezocht op customer information management verschijnt de website op de eerste pagina met zoekresultaten.
Content marketing
Tot slot is er ook gestart met content marketing. Door het plaatsen van inhoudelijke blogs op de website wordt er meer unieke content gecreëerd op de website. Al deze ontwikkelingen dragen dus bij aan het uitbreiden van de online marketing activiteiten van Human Inference.