Bureau voor online marketing

Skip navigation MENU

Hayona geeft Adwords training aan Abacus

Geplaatst op 03-02-2014 in Nieuws.

De organisatie Abacus heeft bij Hayona de Adwords training gevolgd. Het was een belangrijke training. Het doel van de training was namelijk om de efficiëntie van de campagnes die zij hebben lopen te verhogen.

Speerpunten Adwords training

Tijdens de Adwords training werden verschillende onderwerpen behandeld. De speerpunten van de training waren het verbeteren van de kwaliteitsscore van de campagnes, het sturen op conversies en de optimalisatie via Google Analytics.

Over Abacus

Abacus is een organisatie die al sinds 1993 actief is als specialist in retail automatisering. Ze bieden totaaloplossingen die afgestemd zijn op retail activiteiten. Het ultieme doel van de oplossingen die Abacus biedt, is het verhogen van het rendement van organisaties.

Op basis van behoeften en mogelijkheden binnen een organisatie bieden ze een optimale automatiseringsoplossing aan. Ze bieden oplossingen op het gebied van:

  • Retail intelligence met QlikView
  • Winkelautomatisering met BlueRetail
  • Master Data Management met Beeyond

Met een team van 25 medewerkers verbeteren ze het rendement van zeer uiteenlopende retailers. Lees de referentie verhalen over de verschillende oplossingen die Abacus bij haar klanten heeft gerealiseerd.

Homepage van Abacus

Homepage van Abacus