Het internet is dynamisch en verandert voortdurend. Nieuwe trends komen zeer snel op en bieden volop kansen. Uw doelgroepen veranderen hun gedrag op het internet. Met website optimalisatie kunt u daar sneller op inspelen en uw website voortdurend verbeteren.
Meetbare resultaten
Het volgen van de bezoekers en het analyseren van hun gedrag is bij website optimalisatie van essentieel belang om de beste resultaten te behalen. Die resultaten moeten concreet en meetbaar zijn zoals het invullen van een contactformulier of de verkoop van een product. Binnen online marketing wordt dit ‘conversie’ genoemd.
Meer conversie met website optimalisatie
Maar hoe kunt u nu met uw website zoveel mogelijk conversie realiseren? Hayona helpt u hierbij. Met een snelle en praktische analyse maar ook met een gedegen statistisch onderzoek naar de effecten van diverse factoren op conversie. Met zoekmachine optimalisatie en trainingen voor AdWords en Analytics. Website optimalisatie is een structurele activiteit om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden die het internet biedt.
Voorbeeld: zoeken in afbeeldingen
Het zoeken in Google afbeeldingen is de laatste tijd heel snel en heel sterk toegenomen. Dat gaat zo ver dat op sommige zoekwoorden veel meer gezocht wordt binnen afbeeldingen dan in de ‘gewone’ Google zoekresultaten (zie de grafiek hieronder). Wordt uw website goed gevonden binnen Google afbeeldingen? Vraag het Hayona!