Online marketing trainingen
Kennis delen is één van de dingen die Hayona onderscheidt van andere bureaus. Onze ervaren consultants besteden een deel van hun tijd aan praktijkgerichte trainingen. Online marketing is immers een structureel proces van meten, interpreteren en verbeteren.
Online marketing trainingen voor iedereen
Hayona traint organisaties in zowel de private als publieke sector en zelfs reclamebureaus behoren tot onze opdrachtgevers. Naast de eigen in-company trainingen verzorgt Hayona al vele jaren een uitgebreid aanbod van trainingen en leergangen in samenwerking met Frankwatching; Google Ads, Google Analytics, Google Tagmanager, Google Datastudio en SEO.
De volgende online marketing trainingen zijn beschikbaar:

Google Ads training op maat
Vergroot het effect van je Google Ads campagnes met deze praktische training, gericht op je eigen situatie. Ook beschikbaar voor Google Grants.

Google Analytics training op maat
Verbeter je website resultaten met Google Analytics. Een praktische training afgestemd op je eigen situatie. Ook beschikbaar voor Google Tagmanager.

SEO Training op maat
Hoger in Google met een praktijkgerichte training voor webmasters, redacteuren, content managers en analisten.

Training Facebook adverteren
Leer zelf campagnes in Facebook in te richten, te onderhouden en te verbeteren.

Training Social Media content
Leer hoe je sociale media beter kunt gebruiken in je PR en content marketing.

WordPress training
Marketing afdelingen bouwen in één dag hun eigen campagnesite of landingspagina.

Linkedin training op maat
Leer hoe je LinkedIn campagnes kunt opzetten, je bedrijfspagina kunt verbeteren en betere LinkedIn berichten kunt maken.

Groepstrainingen Google Analytics
Kies de training die bij u past; een basistraining, een training voor gevorderden of een complete leergang die opleidt voor het officiële Google examen.

Groepstraining Google Tagmanager
Voor online marketeers, webanalisten en webmasters die snel en gemakkelijk meetscripts op hun websites willen plaatsen en beheren met Google Tag Manager.