Het beleid van Google is erop gericht dat u als adverteerder altijd volledig inzicht hebt in de kosten van Adwords en de prestaties van uw campagnes. Hayona is blij met de strenge regels omdat het duidelijkheid schept. Die duidelijkheid voor u als adverteerder is één van de grote voordelen ten opzichte van adverteren in traditionele media en andere manieren van online adverteren.
Alles staat op úw naam. Toch?
Sommige bureaus beheren úw campagnes onder hún naam, zodat u niet kunt overstappen naar een ander bureau. Hayona doet dat niet; klanten blijven bij ons omdat ze tevreden zijn, niet omdat ze niet kunnen overstappen. Heeft u al een eigen Adwords account dan blijft dat zo. Heeft u dat niet, dan openen wij een account dat volledig op uw naam staat. Zo wordt u nooit afhankelijk van Hayona en heeft u altijd volledig inzicht in uw Adwords campagnes. Wel zo prettig!
Adwords richtlijnen: de Google Partner Policy
De richtlijnen die Google hanteert voor partners zijn duidelijk vastgelegd en voor iedereen toegankelijk. Mocht u op zoek zijn naar een bureau om u te ondersteunen bij uw Adwords campagnes, vraag dan naar deze richtlijnen:
Lees meer op InterPedia over Adwords kosten.