Google Adwords uitbesteden?
Wilt u meer bezoekers naar uw website? En deze bezoekers ook nog eens omzetten in nieuwe klanten? Het kan met Google Adwords. Maar misschien heeft u al ontdekt dat het werken met Adwords lastiger is dan het in eerste instantie lijkt. Google Adwords uitbesteden is dan de oplossing.
Google Adwords: meetbaar rendement
Google Adwords is op dit moment de beste manier van online adverteren. Het budget bepaalt u zelf en kan per dag aangepast worden. De advertenties worden alleen getoond aan mensen die op zoek zijn naar producten die ú levert. Dat is het grote verschil met andere manieren van online adverteren via een mediabureau. Gebruikt u nog geen Adwords? Dan kunt u het ook eerst proberen.
Adwords uitbesteden
Adverteren in Google is niet gemakkelijk; het platform biedt heel erg veel mogelijkheden en is de afgelopen jaren steeds verder uitgebreid. Vooral in concurrerende markten kan het lastig zijn om binnen uw budget de beste resultaten te behalen. Adwords uitbesteden is daarom een begrijpelijke keuze. Hayona behoort als Google Adwords Premium Partner tot het selecte gezelschap van de beste online marketing bureaus. Met een servicecontract heeft u geen omkijken meer naar uw Google Adwords campagnes. De resultaten worden regelmatig gerapporteerd en besproken:
- Inrichten van het Google Adwords account
- Zoekwoorden kiezen
- Advertentieteksten schrijven en banners ontwerpen
- Optimalisatie, onderhoud en rapportage
- Kostenbeheersing: betere bezoekers tegen lagere kosten!
Trainingen voor Google Adwords
Wilt u Adwords niet uitbesteden en toch liever zelf uw campagnes beheren? Of uw Google Adwords wel uitbesteden maar voldoende kennis hebben om uw bureau te beoordelen en aan te sturen? Hayona verzorgt trainingen op maat die u daarbij helpen.
Liever zelf Adwords campagnes beheren?
Adwords uitbesteden: betaal niet te veel!
Er zijn in Nederland veel goede bureaus waaraan u Google Adwords kunt uitbesteden, maar let op de kosten! Het is verplicht dat het account op uw eigen naam staat en dat de kosten inzichtelijk zijn. Misschien betaalt u te veel of kunt u niet overstappen naar een ander bureau. Of het bureau vertelt u niet wat precies de verdeling is tussen de kosten die naar Google gaan en de kosten die zij rekenen voor het onderhoud. Vooral als u overweegt om Google Adwords uit te besteden aan een gewoon mediabureau moet u hiervoor oppassen. Lees voordat u kiest voor Adwords uitbesteden ook dit belangrijke artikel over de Adwords richtlijnen. Of dit artikel van Google met tips wanneer u voor AdWords wilt samenwerken met een externe partner.