Bureau voor online marketing

Skip navigation MENU

Online marketing

Nederland telt bijna 16 miljoen internetgebruikers. Dat is 93% van de bevolking en daarmee staat Nederland wereldwijd op de tweede plaats. (Bron: Europe Internet Usage Stats). Daarvan orienteert 95% zich vóór een aankoop via het internet, zowel zakelijk als particulier. Meer dan 85% koopt wel eens een product via het internet (Bron: Nielsen Media Research).

Reden genoeg dus om aandacht te geven aan online marketing!

De online customer journey

Iedere organisatie wil graag conversie; een ingevuld contactformulier, een download, een telefoontje of een verkoop. Maar wat doet uw doelgroep voordat ze zover zijn? En bent u ook in die fase voldoende zichtbaar? Online marketing richt zich als het goed is op de volledige customer journey; van rondkijken via overwegen tot actie ondernemen.

online customer journey

Het internet is overal

Consumenten en bedrijven informeren, netwerken, kopen en verkopen via het online kanaal. Welke rol speelt online marketing in uw bedrijfsstrategie? Levert uw website voldoende op?

Online marketing werkt altijd

De resultaten van online marketing zijn meetbaar en goede online marketing levert daarom altijd iets op. Meer bezoekers, hogere conversie, lagere kosten of meer omzet. Niet alleen voor bedrijven gericht op consumenten, maar ook in B2B en in de publieke sector.

Business intelligence met Google Analytics

Online marketing is concreet

Veel online marketing specialisten spreken onbegrijpelijke vaktaal. Dat hoeft u niet te accepteren. Vraag naar concrete resultaten en een plan van aanpak waarbij u begrijpt wat er gaat gebeuren, wat het kost en wat het oplevert. Geloof geen sprookjes over de hoogste posities in Google binnen een paar weken.

Hayona is eerlijk over de mogelijkheden en deelt alle kennis. Met onze passie voor online marketing en jarenlange ervaring kunnen wij ook u helpen. Concreet en resultaatgericht. Met advies én uitvoering op strategisch of operationeel niveau.

Neem contact op voor een vrijblijvend advies: